وبلاگ دلیارم❤وبلاگ دلیارم❤، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
پیوند عشق من و یار دلمپیوند عشق من و یار دلم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

دلیارم❤

💖💖

1401/11/5 3:00
77 بازدید
اشتراک گذاری

داشتن تو ، بیشترین چیزیه که اینروزا دلم میخاد

انگار دونه دونه ی سلولهای تنم خواستن ات رو فریااد میزنن

من همیشه تو خیالاتم مامان تو بودم ، مامان یه دختر کوچولوی شیرین ...

من و بابا  در مورد تو جدی جدی  باهم حرف نزدیم اما جفت مون دلمون پر میکشه برات ، من برای داشتن تو پر از نگرانی ام.همه ی نگرانیام هم به مسائل اقتصادی منتهی میشه ....

ما از خدا میخایم شرایط زندگیمون برای داشتن تو فراهم بشه ان شالله....

من همش فکر میکنم سال دیگه این موقعا تو رو توی دلم دارم

وااای خدایا یعنی میشه؟؟؟

 از فکرش یه حس شیرینی همراه با ترس میاد تو دلم....

برات دوباره لباس خریدم مامانی .... ان شالله تا سال بعد بتونم وسایلاتو کامل بخرم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دلیارم❤ می باشد