وبلاگ دلیارم❤وبلاگ دلیارم❤، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
پیوند عشق من و یار دلمپیوند عشق من و یار دلم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

دلیارم❤

لباسهای جوجه ای

1401/10/19 14:58
116 بازدید
اشتراک گذاری

دل یار مامان

میدونم خیییلی مونده تا داشتن تو

اما میدونم خیییلی زود دلم بهونتو میگیره

کم کم خریداتو انجام میدم

میخام برا اتاقت شلف بخرم ، اسباب بازیای چوبی  و دوتا سرویس رخت خواب  عروسکی باید برات بخرم

کلی عروسک هم برات ببافم و برای تختت کوسن های خوشگل درست کنم

برات چندتا لباس جوجه ای خریدم....

انفدر ذوقشونو دارم که خدااا میدونه...‌

انقد کوچولو ان که میگم نکنه اندازت نشن یعنی قراره تو انقد جوجه باشی؟ فدات بشم من 🥲

نمیدونم خدا بهمون دختر میده یا پسر نمیدونم قراره تو نفس باشی یا مهدیار .....

اما من نمیتونم خودمو کنترل کنم و بعضی لباسا رو دخترونه گرفتم....بعدیا رو قول میدم طوری انتخاب کنم که دخترباشی یا پسر بتونم تنت کنم😁

امیدوارم خییییلی زود تو این لباسها ببینمت قشنگ مامان🥲🥲

 

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دلیارم❤ می باشد