وبلاگ دلیارم❤وبلاگ دلیارم❤، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
پیوند عشق من و یار دلمپیوند عشق من و یار دلم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

دلیارم❤

🙃💖

1401/2/6 23:02
208 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نبات مامان 😇

چقدر وقت میشه اینجا نیومدم

نمیدونم چی شد دلتنگ خونه ی کوچیک مون شدم ‌.....

من و بابات خوبیم.....

 این روزا از هم دوریم اما دل هامون واسه هم می تپه...❤

و عشق اونقدر اتفاق قشنگیه که فارغ از تموم سختیایی که هست، دنیاتو بهشت میکنه...‌.

خدا همه عاشقا رو به هم برسونه و برای هم نگه داره💞🌸

بابات از الان انقد عاشقته که یه وقتایی بهت حسودیم میشه😁

یه وقتایی از فکر اینکه ما قراره بابا مامان تو بشیم دلم قلب قلبی میشه😍😍

کوچولوهای مهدکودکی قصه های دیروز، که تو مهدکودک کنار هم نشسته بودنو شعر میخوندن و خمیر بازی میکردن، بعد از سالها دوباره هم دیگه رو میبینن و میفتن تو قصه های زندگی هم و میشن مامان و بابای فردای قصه های نبات کوچولوشون....🥲

حتی فکر اینکه ما دوتا مامان بابای یه نبات کوچولو بشیم دلمو قلب قلبی میکنه😍😍

یه وقتایی خیلی دلم میخاد یه فندق کوچولو داشته باشم 🥲

میدونم خیلی زودتر از وقتی که تصمیم گرفتیم تو بیای، فکر داشتنت میفته تو کله م! مطمئنم باباتم استقبال میکنه😁 اما خیالشو راحت کردم حالا حالاها خبری از نبات کوچولو نیست! 

میدونی مامان؟ من میترسم نتونیم از پس هزینه ها بربیایم و شرمندت بشیم😥آخه هردوتامون هنوز دانشجوییم😥 اما اینو هیچوقت به بابات نگفتم، ترس از پروسه بارداری و تولد بچه رو بهونه کردم ، اما حقیقت اینه که با وجودیکه جفت مون ته دلمون آرزوی داشتنت و داریم ، حالا حالاها باید فکر تو از سرمون بیرون کنیم 😥

دارم برات عروسکا و جغجغه های بافتنی درست میکنم ، انقد قشنگن که نمیدونی.....💖🥰 نگه شون میدارم تا به وقتش بزارم تو سیسمونیت🤍 بعضیا رو دخترونه میبافم بعضیا رو پسرونه....💙💗

هر بار تو آینه به خودم نگاه میکنم میگم قیافت شبیه ماماناییه که پسر دارن😁ولی خیلی دلم میخاد دختر باشی خییییلی 🥲 ولی از الان تمرین میکنم بتونم خودم و مامان یه پسرکوچولو تصور کنم🙂

دوست دارم خدای مهربون اول بهم دختر بده بعد یه پسر👨‍👩‍👧‍👦💖

اگه دختر باشی دوست دارم دل یار صدات کنم 🥲ولی بابات با این اسم ارتباط برقرار نمیکنه😁 میزاریم  ماهور ، نورا ، یا نفس💖 من دلم میگه اگه دختر باشی میشی نفس مامان و بابات و نفس تصویب میشه آخ بگردم من برا اسمت 🥲❤

اگه پسر باشی راستش هیچ اسم پسرونه ای نیست که   ۱۰۰٪ به دلم باشه، به جز مهدیار که اونم بابای قشنگت دوست نداره🥺....شاید یاسین ، شایدم متین بزاریم 🤷‍♀️🤷‍♀️ 

بابات یه عروسک داره جلو ماشینش میثم صداش میکنه 😁😁 همونطور که من از این اسم خوشم نمیاد بهش حق میدم اونم از اسم موردعلاقه من خوشش نیاد و دلم نمیاد مهدیار و  بهش تحمیل کنم😌

خیلی دلم میخاد بدونم چه شکلی میشی شبیه من میشی یا بابات. آخ که من فدای قیافت بشم کاش چشمات به بابات بکشه ، موهات مثل من فرفری بشه....💗💗

من و بابا خیلی دوست داریم نبات کوچولو، امیدوارم به وقتش بیای به زندگیمون و قدم به چشممون بزاری ، و زندگی شیرین و پر از عشق مون و آبنبانی کنی...💖💝

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بنیامین
2 شهریور 01 2:14
داری واسه کسی که هنوز به وجود نیومده داستان مینویسی؟ ناموسا سوژه خنده پیدا کردم بدجور XD
مامان آینده ات
پاسخ
تورو سننه 😂😏
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دلیارم❤ می باشد