وبلاگ دلیارم❤وبلاگ دلیارم❤، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه سن داره
پیوند عشق من و یار دلمپیوند عشق من و یار دلم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

دلیارم❤

مهربون من💗

1400/9/7 4:06
406 بازدید
اشتراک گذاری

دلم میخاد بهت بگم من تمام سالهای عمرم از آدمها  نامهربونی دیدم، از نزدیک ترین آدمهای دورم تا دورترین ها ...تمام سالهای عمرم بی مهری دیدم،  برای من که بی عاطفگی تو همه سلول های تنم نشسته،  حالا محبت و عاطفه ی تو نسبت بهم خیلی بهم میچسبه، هر بار دستامو توی دستات میگیری موهامو میبافی ، توی چشمام با عشق نگاه میکنی ، منو تو بغلت میگیری و تو دریای محبتت غرقم میکنی ،  انگار از نو متولد میشم ، از نو نفس میکشم، روح به زندگیم برمیگرده ، و خاطرات تلخ نامهربونی آدمها رو توی مهربونی هات گم میکنم. بخدا عمر دوباره ی منی. من قلبم پاییز بود، سرد و بی روح،  مثل درختی پیر و خشکیده، تو بهار منی ، با تو درخت پیر قلبم جوونه زد، گل داد ، زندگی به تن رگهای بی رمقم برگشت، تمام اندوه های قلبم توی دریای مهربونیت غرق شد .....یه وقتایی دلم میخاد سرمو بزارم رو شونه ت گریه کنم . بهت بگم من چقدر دختر غمگینی بودم ، بگم  چقدر بی مهری دیدم ، بگم هر وقت پدرم دستش روم بلند میشد از تموم مردهای عالم متنفر میشدم، اما تو باهمه فرق داری باورم نمیشد همچین مردی رو تو جهان خلقت خلق شده باشه و خدا اون و به من داده باشه....تو پاداش صبر و سکوت منی، اگه خدا رو به جبران تمام آدمهای بی عاطفه زندگیم بهم هدیه داده ، حاضرم برگردم به عقب و صدبرابر نامهربونی ببینم و بعدش بیام تو بغلت و همه ی اندوه های دلم رو از یاد ببرم.. تو بهم گفتی من همیشه آشیون پرنده ی کوچیک قلبم ام....تو خونه ی منی ، وطن منی ، هر کجا بغض میکنم دلم قرصه تو هستی به آغوش امنت پناه بیارم، تو هستی اشکام و پاک کنی ...... تو هستی هرچقدرم که این روزها فاصله جغرافیایی بین مون زیاد باشه هر چقد دلم برات تنگ باشه ته دلم امیدم به بودنت گرمه به اینکه میای پیشم و بازم خوشحال ترین دختر دنیا میشم، بازم دستای همو میگیریم و تو هوای قشنگ پاییز قدم میزنیم ، دلم میخاد بهت بگم همیشه چشم به راهتم، از روزی که یهویی اومدی و غافلگیرم کردی، هر روز فکر میکنم ممکنه هر لحظه پشت پنجره باشی....من خیلی دوست دارم ، اگه تو و مهربونی و عاطفه ت تمام سهم من از زندگی باشه از زندگیم راضی ام. تو نور زندگی منی روشن بخش روزای تاریکم. 
آشیون گنجشک کوچیک قلبم ، همیشه دستامو محکم بگیر، همیشه دوستم داشته باش ، همیشه با من مهربون بمون.  من بدون تو و مهربونیت یه لحظه هم نمیتونم نفس بکشم.....

۶آذر۱۴۰۰

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دلیارم❤ می باشد