وبلاگ دلیارم❤وبلاگ دلیارم❤، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
پیوند عشق من و یار دلمپیوند عشق من و یار دلم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

دلیارم❤

بدون عنوان

1399/10/27 20:35
163 بازدید
اشتراک گذاری

چرا نمیفهمی
این همه دارم طولش میدم
همه چیو به بازی گرفتم
همه چیو معطل گذاشتم
خودمو تو بلاتکلیفی ، تو برزخ گیر انداختم
چرا نمیفهمی همش بخاطر توئه احمق
نجات دهنده عشقه و ما داریم راهو اشتباه میریم بیا همو پیدا کنیم قبل از اونکه  پیدامون کنن....
زیاد منتظرت موندم انقد که فراموشم کردی
انقد که یادت رفت ...ولی من توی به در نگاه میکنم ترین حالت ممکن قفل شدم....قفل شدم و حتی احتمال اینکه دوستم داشته باشی رو دوست داشتم  ، با احتمالت درصدها زندگی کردم اما توی تموم زندگیم صدای نبودن میاد....

برگرد احمق.....برگرد . با تنهاییت کجا فرار میکنی؟ 
برگرد من آبادی تو ام......میخام منتظرت بمونم هنوزم ولی امید ندارم.....من تلفیقی از اضطراب و آشوب و انتظارم  که اندوه شکستگی های دلم دور تک تک تک سلولهام تنیده شده....سهم من از دنیا نداشتنه ، و فکر کردن به کسی که هیچوقت نبود....نبود چون من معمولی بودم ، چون  دختر محبوبی نبودم ....من دوست داشتنو بلدم ولی دوست داشته شدنو هیج وقت نفهمیدم
خدا به دلم عقل بده که هی بهونتو  میگیره....خودت بگو چی جوابشو بدم؟ دل دیگه، نمیفهمه ، عقل که نداره  ......
دلم ترکید بچه بفهم خب...
بفهم دنیا رو پیچوندم بخاطر تو  خودمو گول زدم بخاطر تو به خاطر احتمال ناممکن اومدنت....بخاطر احتمال ناممکن بهت رسیدن فرکانس حرفایی که نمیشنوی  .....بخاطر احتمال ناممکن به دلت افتادن ِ اومدنت به من......
 اما تو هیچ وقت نفهمیدی یکی هر شب بخاطرت یاسین میخونه....نفهمیدی بخاد میتونه دنیا رو مقابلش بیاره بخاطر تو .....نفهمیدی و من یه گوشه نشستم و فکر کردم خاطراتی که از هم نداریم کجای تقدیرمون گم شده فکر کردم کاش میومدی دنبالشون بگردیم.....یه گوشه نشستم و گریه کردم  برای آدمی که خواستم باشم و نبودم برای آدمی که میتونستی باشی و نبودی چون جسارتشو نداشتی.....برای اتفاقایی که نیفتاد بین مون برای جاهایی که باید میرفتیم برای خاطراتی که هیچوفت نساختیم....برای تو بارها گریه کردم و روحت هم خبر نداشت.....برای تو که نبودی نیستی و نخواهی بود ، برای تو که حتی نمی دونم کی هستی.....
تو  راهو اشتباه رفتی و هیچوقت حتی نخواستی بفهمی دختری که من باشم دنیاتو بهشت میکنه....
دیگه زور من خسته به طوفان نخواستنت نمیرسه.....میرم .....میرم چون بیشتر از این نمیتونم منتظرت باشم..چون بیشتر از این نمیتونم دنیا رو بخاطرت معلق نگه دارم.....میرم که یادم بره چقدر منو نخواستی....که یادم بره چقدر غریبه موندیم از هم........

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دلیارم❤ می باشد