وبلاگ دلیارم❤وبلاگ دلیارم❤، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
پیوند عشق من و یار دلمپیوند عشق من و یار دلم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

دلیارم❤

مامان تو بودن..‌‌

1402/9/4 22:45
94 بازدید
اشتراک گذاری

شکوفه ی گیلاسم

خیلی نزدیک به خودم احساست میکنم

انگار تا داشتن تو چیزی نمونده و این بهم الهام شده! 

نمیدونم یه حال عجیبیه

فکر میکنم تو یه پسر کوچولویی

گاهی وقتا خوابتو میبینم

خواب میبینم عذاب وجدان دارم که دوستت ندارم، چون من دلم دختر میخواسته.‌‌‌‌....

با خودم فکر میکنم چطور میتونم یه پسر کوچولو رو دوست داشته باشم؟ یعنی جایی تو دلم باز میکنه؟

همیشه تو خیالات و تصورات و آرزوهام مامان یه دختر صورتی بودم.....من رویای مامان بودنمو با یه دختر موفرفری ساختم......

اما احساس میکنم خدا میخاد بهم یه پسر بده.....احساس میکنم خیلی بهم نزدیکی، اومدنت انگار مثل رگ گردن بهم نزدیکه‌‌‌‌......

و من پر از حس تناقضم‌‌‌.....

مامان یه دختر بودن، شیرین ترین و رویایی ترین اتفاقیه که تو زندگیم میتونه رخ بده،.

اما اگه تو پسر باشی هم همه چیز همونقدر دلچسب و خواستنیه......

پسر داشتن خیلی برام غریب و نامانوسه و هر روز و هر روز از خدا میخام دختر باشی و سالم...‌‌

نمیخام ناشکری کنم گل قشنگم ، با خودم تمرین میکنم که مامان تو بودنو بپذیرم و دوست داشته باشم شکوفه گیلاسم......

میدونم فارغ از جنسیتت برای من عزیز ترین میشی

از خدا میخام زودتر تو رو قسمت زندگیم کنه کوچولوی قشنگ مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دلیارم❤ می باشد