وبلاگ دلیارم❤وبلاگ دلیارم❤، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
پیوند عشق من و یار دلمپیوند عشق من و یار دلم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

دلیارم❤

همیشه آرزوی تو....

1402/8/21 23:32
108 بازدید
اشتراک گذاری

میبینی مامان؟

داره ۸ ساله میشه وبلاگت.....از وقتی ۱۹ ساله بودم برا تو نوشتم..‌‌‌....از همون روزا عمیقااا دلم میخاست مامانت بشم......همیشه یه تیکه از قلب و روح من بودی و همیشه هستی

امروز دقیقا یک هفته از اولین سالگرد عروسی من و بابا میگذره.‌‌‌‌‌‌‌....

وقتی برات مینویسم "بابا' خیلی عجیبه برام‌....بابا شدن چقدر براش قشنگه.....

ولی داشتن تو انگار هر روز برام دست نیافتنی تر میشه.....اما من هنوزم با آرزوی تو زندگی میکنم مامان. میدونم میای و یه روزی زندگی مون و غرق نور و برکت میکنی.

میدونم یه روزی همه لباس قشنگایی که این روزا  برات میخرم تنت میکنم و با همه عروسکا و جغجغه هایی که برات درست کردم بازی میکنی. یه روزی زندگی من سراسر حضور تو میشه و این زیباترین چیزیه که از خدا میخام.....💓💓

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دلیارم❤ می باشد