وبلاگ دلیارم❤وبلاگ دلیارم❤، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
پیوند عشق من و یار دلمپیوند عشق من و یار دلم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

دلیارم❤

صدسال خوشبختی....

1401/7/27 0:52
178 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نبات مامان....

یه مامان خوشحال داره برات مینویسه....

من و بابات تو تب و تاب روزای نزدیک عروسیمونیم

پر از شوق و هیجان....

و برای من پر از استرس شروع زندگی مشترک....شاید پر از سوال بی جواب....

اما  اونقدر همدیگه رو دوست داریم که از این روزا و روزای پیش رو خوشحالم...روزای سختی رو گذروندیم تا به اینجا رسیدیم، دو هفته دیگه زندگی دوتایی ما شروع میشه،داریم میریم زیر یک سقف و دوران دلتنگی و دوری ما برای همیشه تموم میشه....ایشالا که خدا برامون صدسال زندگی با سلامتی،  با دل خوش،  کنار هم نوشته باشه ....با صد سال خوشبختی....

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دلیارم❤ می باشد