وبلاگ دلیارم❤وبلاگ دلیارم❤، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
پیوند عشق من و یار دلمپیوند عشق من و یار دلم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

دلیارم❤

خدایا کمک مون کن....

1400/1/14 3:04
82 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا کمک مون کن

داریم آدمِ قصه های هم میشیم

آدمِ زندگی هم

تو میدونی چقد دلشوره تو قلب مونه

می دونی چقد نگران زندگی و آیندمونیم

میدونی من بیشتر نگرانم

میدونی جفت مون کوچیک و کم تجربه ایم

میدونی حالا که همدیگه رو پیدا کردیم نمیخوایم همو از دست بدیم

ولی اگه داریم اشتباه می کنیم تو راه درست و نشون مون بده.....ما قلب مون طاقت غصه نداره...

میدونی که چقد میترسیم....من میترسم و میدونم که اونم میترسه....میترسیم کنار هم حال مون خوب نباشه میترسم آدمِ هم نباشیمو راهو اشتباه رفته باشیم....میترسم کنار هم خوشبخت نشیم....

تو کمک مون کن خدا

تو رو به صاحب الزمون کمک مون کن....

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دلیارم❤ می باشد