وبلاگ دلیارم❤وبلاگ دلیارم❤، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
پیوند عشق من و یار دلمپیوند عشق من و یار دلم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

دلیارم❤

😔

1398/2/4 18:37
570 بازدید
اشتراک گذاری

یادم افتاد اول اردیبهشت ۲ سال پیش....

اولین باری که غرور دخترونم افتاد شکست......شکست و تیکه تیکه هاش هیچوقت بهم وصل نشد.....

اونقدری دلم گنده نیست ببخشمش....

یادمه همون موقع آرزو کردم دختر خودش رنگ خاکستری اون روزای منو به چشم ببینه.....

حالا دیگه دوتا سیصد و شصت و پنج روز از اون روز گذشته، چیز زیادی ازش یادم نیست...جز اینکه میدونم استرس و فشار زیادی رو تحمل کردم....ارزششو نداشت‌....

کاش انقدر شعور داشتن که بفهمن خورد کردن شخصیت دیگران برتری شون اثبات نمیشه!

خدا جون این جمله برات آشنا نیست؟ من نمیگذرم تو هم نگذر.....

ینی میشه یه روزی بیاد که انقد همه چی خوب باشه کخ همه این روزها و تاریخ ها و ساعتها رو یادم رفته باشه؟؟؟؟

پسندها (7)

نظرات (2)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
4 اردیبهشت 98 19:36
😔😔
مامان آینده ات
پاسخ
🌿🌼
مامان صدرامامان صدرا
5 اردیبهشت 98 17:55
خدا که نمیگدره ولی ما نعمتهاش صبر نداریم
مامان آینده ات
پاسخ
بله دقیقا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دلیارم❤ می باشد