وبلاگ دلیارم❤وبلاگ دلیارم❤، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
پیوند عشق من و یار دلمپیوند عشق من و یار دلم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

دلیارم❤

انکسار حفیف تر!

1398/1/27 12:23
119 بازدید
اشتراک گذاری

همون روز انقد ذوق داشتم که اون عکس هنریِ هنرنمایی ها رو بزارم اینستا ولی دلم نیومد ، گفتم بزار به وقتش.....

یه روز گذشت دو روز گذشت ....گفتم روز سومم بگذره دیگه میزارم.......

روز سوم گوشیم خراب شد و راضی کردن پدر برای بردنش به تعمیر و درست شدنش ، پروسه ای بود که دو سه روز دیگم طول کشید.....

چندباری دستم رفته رو اون علامت مثبت که نشان از اشتراک گذاری عکسها داره ولی همچنان دلم نیومد....

الان نمیدونم چند روز گذشته و مهم هم نیست....ولی هنوزم دلم نمیاد اون عکسا رو تو اینستا پست کنم...... دیروز صبح برا عوض شدن حال و هوا بعد از دو روز گریه ، زدم شبکه آهنگ! کم کم که آهنگا رو به مسخرگی رفت برا اینکه در لحظه صدای گوش خراشش قطع شه، یکی از دکمه های کنترل و فشار دادم......رفت شبکه سه.....برنامه سمت خدا بود....داشت میگفت ما نمی دونیم وقتی تو خوشحالی هستیم و همه چی روبراهه، خدا رحمتش بیشتر نصیب مون شده یا وقتی تو سختی و گرفتاری؟ و این بزرگترین سوال این روزهامه...... میگفت آه اسم خداست.....با گفتن آه خدا رو صدا زدی!میگفت خدا دل شکسته رو دوست داره ، چون همش میشه یاد خدا میشه ذکر میشه اسم خدا پیغمبر....گفت الله عندقلوب المنکسره........ این بار انکسارش کمتر بود ولی من حسش کردم و شاید این بار بخاطر اشتباه خونواده بود، شاید هیچوقت نتونم ببخشمشون...... شاید این روزا روشن نباشه ولی آینده چراغونه بشرطیکہ خدا امید دل هیچ جوونی و ناامید نکنه.....روز جوان مبارک

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)


30 فروردین 98 0:53
انشالله ،همه جوان ها ب ارزوهاشون و امیدهاشون برسن🙏
مامان آینده ات
پاسخ
ان شا الله🙏
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دلیارم❤ می باشد