وبلاگ دلیارم❤وبلاگ دلیارم❤، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
پیوند عشق من و یار دلمپیوند عشق من و یار دلم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

دلیارم❤

پاداش ❤

1400/2/5 2:04
138 بازدید
اشتراک گذاری

تو پاداش همه روزایی هستی که قوی بودم.....
تو نمیدونی که من روزای زیادی رو با ناامیدی محض زندگی کردم....روزهای زیادی رو صبور بودم ، صبر کردم، صبر نمیکردم چی کار می کردم.....روزایی زیادی رو با سختی های طاقت فرسا گذروندم..‌‌...شب های زیادی رو دیدم که فکر میکردم صبح نمیشه.....خیلی وقتا به خدا شکایت کردم، که چرا هیچکدوم از دعاهام و نمی بینه چرا من ای رو که انقد دوسش دارم دوسم نداره چرا فراموشم کرده چرا یک لحظه نگاهم نمیکنه چرا انگار  بین آدمها گم ام کرده هرچی صداش میکنم صدا م به جایی نمیرسه....من با تموم قلب شکسته م صداش زدم ....گفتم مگه تو نگفتی از رگ گردنم نزدیک تری مگه نگفتی جای تو توی دل شکسته ست پس کجایی که منو نمی بینی کجایی که رهام کردی....من ناامیدی محض بودم و خدا رحمت محض.....تو رو فرستاد که بشی پاداش همه روزای صبوریم.....دوست داشتن خدا رو تو دوست داشتن تو پیدا کردم.....خدایی رو که گم کرده بودم تو پیچ و خم عشق پیدا کردم....وقتی بهم گفتی اگه تو رو اذیت کنم انگار هزار بار بیشتر به خودم خنجر زدم ، احساس کردم خدا محکم بغلم کرده و بهم گفته روزای سختت تموم شد ....خدا منو دوست داشت که تو رو به من عاشق کرد، منم به تو عاشق شدم .....درست لحظه ای که داشتم فکر میکردم به اینکه تو پاداش تموم زندگی من ای، بهم گفتی تو مزد همه سختی های زندگیمی .....از اولین روزی که همدیگه رو دیدیم هنوز یه ماهم نمیگذره اما تو سطر به سطر منو حفظی منو بیشتر از خودم بلدی، من با تو خوشحال ترین دختر دنیام ، تو خوب ترین حادثه تموم زندگیمی....انقدر خوبی انقدر ماهی که من هر روز دلم میخاد برات بمیرم ...هر روز و هر ساعت و هر لحظه به تو فکر میکنم به اینکه ما با هم چقدر حالمون خوبه چقدر دنیای کوچیک مون قشنگه ....چقدر خوبه که باهم بزرگ میشیم چقدر خوبه که خدا ما رو نوشت تو سرنوشت هم.تو به دنیای کوچیکم عشق بخشیدی و  من بهت قول میدم هیچکس به جز من نمیتونه انقد عاشقت باشه....الهی که هزار سال بمونیم برای هم...الهی که هزار سال خوشبخت باشیم با هم و عشقی رو که خدا بهمون هدیه داده یه جوری بزرگ کنیم که سالها بعد اسطوره ی زندگی بچه هانون باشیم.....❤

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دلیارم❤ می باشد