وبلاگ دلیارم❤وبلاگ دلیارم❤، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
پیوند عشق من و یار دلمپیوند عشق من و یار دلم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

دلیارم❤

مهربون من

1398/12/23 2:59
185 بازدید
اشتراک گذاری

بچه ی خوبی باش

ولی حرف گوش کن نباش 

به حرف دلت گوش کن

با منطق خودت رفتار کن

هرچیزی رو که تو فکر میکنی درسته انجام بده و مطمئن باش بهت افتخار میکنم و همون طوری که هستی دوستت دارم....

من برای پدر و مادرم سر به راه ترین و حرف گوش کن ترین و دلسوز ترین و رو راست ترین دختر دنیا بودم...البته خودم که اینطور فکر میکردم.....هرکاری ازم خواستن انجام دادم..اما جواب مهربونی ها و دلسوزی هام ،حرفایی بود که قلبمو به درد آورد و باعث شد ساعتها اشک تو تتهایی خودم اشک بریزم 

مطمئنم تو هم مثل من بچه ی دلسوزی میشی ، بچه ای که قلبش برا خونواده ش می تپه و دوست داره همیشه خوشحال شون کنه.......قول میدم لیاقت مهربونی تو داشته باشم و اینو ثابت کنم بهت.....

دلم میخاد اون روزی رو ببینم که در خونه رو باز میکنم و میبینم تو غذا درست کردی برامون.....اون روز محکم بغلت میکنم و می بوسمت حتی اگه بدمزه ترین و بی نمک ترین غذایی باشه که تو عمرم خوردم.....مزه ی مهربونیت تا همیشه زیر زبونم می مونه.....

خدایا یه دختر آروم و مهربون بده که فرشته خونه مون باشه.....نور باشه و برکت زندگی مون.....نفس مون به نفس ش بند باشه و حاضر باشیم تموم دنیامونو بدیم برای یه لحظه خندیدنش

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دلیارم❤ می باشد