وبلاگ دلیارم❤وبلاگ دلیارم❤، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
پیوند عشق من و یار دلمپیوند عشق من و یار دلم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

دلیارم❤

نگاهم کن......

1398/2/28 1:42
148 بازدید
اشتراک گذاری

نگاهم کن

پیرم کرده دوریت

نگاهم کن 

چرا انقد صبوری

غرورم رو 

تو به گریه کشوندی

خودت اما 

توی اوج غروری......

🍃🍃🍃🍃

خدا آخه این حرف دل منه....

مگه من یادم میره اون روزا رو؟ اون غروری رو که حالا هیچی ازش باقی نمونده......

خدا دورت بگردم من که دلم یه لحظه نگاهتو میخاد که دنیامو چراغون کنه....

میدونی که هربار دلم یاد هزار دوره دعای بی اجابت میفته و میخاد زبون به گله باز کنه، میگم خدایا شکرت.....میترسم ازت....میترسم داشته هامو هم ازم بگیری....شکرت....بخاطر هرچی دادی و هرچی قراره بدی....

تو تنها میفهمی حال دلمو.....حال دلم خوبه زندگیم در جریانه به لطف تو آرومه بی دغدغه ست بی آشوبه ولی مثه پازلی یه که یه تیکش کمه.....

اون تیکه ای که نیست یه تیکه از قلبمه...

قلبی که با تیکه های شکستش صدات زده.....که اگه سکوت کردی و بی اجابت رهاش کردی به خیر و حکمتت یقین داره....

دلی که شکسته رو تو فقط میفهمی

آدما نمیفهمن.....اگه میفهمیدن انقد ساده نمی شکوندن.......

تا حالا میگفتم من دلم انقد گنده نیست که کسی رو که گریونم کرده ببخشم ، کسی که غرور دخترونم و زیر پاش گذاشته ببخشم چه مادرم چه ادم غریبه .....ولی حالا میگم خدا تو بگذر عوضش نگاهم کن....عوضش خیر و صلاح زندگیمو به اجابت آرزوی این روزام گره بزن.....یه طوری که انقد غرق روزها و لحظه های شاد باشم که یادم بره چهآدمایی بهم بدی کردن.......ک به عشق تو همشونو ببخشم

تو فقط نگاهم کن....پیرم کرده دوریت....

 

پسندها (1)

نظرات (1)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
31 اردیبهشت 98 1:40
آخی😢انشاالله به هرچی که ازدلتون میگذره برسین
مامان آینده ات
پاسخ
ممنونم مهربون انشالله دعاهای  همه مون اجابت شه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دلیارم❤ می باشد