وبلاگ دلیارم❤وبلاگ دلیارم❤، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
پیوند عشق من و یار دلمپیوند عشق من و یار دلم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

دلیارم❤

نور💫

1400/2/10 19:21
164 بازدید
اشتراک گذاری

داشت میگفت بچه عمم قبل از اونکه بدنیا بیلد اسمشو حدس زده عمه شو شوهرش جفت شون فکر کردن اون یکی لو داده بچه بعدیشونم همینطور یهو وسط تعریف کردناش میگه تو بودی چی میزاشتی  ؟ میگم نورا...نور....هر کلمه ای که نور توش باشه....میگه من زینب دوست دارم ، ازاسمهای فارسی نغمه و غرل....راستی گفتی نغمه دختر خالت بود؟ میگم نه دختر عمم ...از اون وقتی که من بدنیا اومدم عمه م هر کی دختر میاورد اسم نغمه رو پیشنهاد میداد  هیچکس نغمه نزاشت تا اسم دختر خودش و گذاشت نغمه.....میگه ولی تو اسمت خیلی قشنگه....اسم پسر چی دوست داری؟ من حبیب و میثم از ایرانی ها سیاوش سهراب.....من نگفتم ولی یادم باشه یه بار بهش بگم یاسین و مهدیار.....یادم باشه بعد ترها بهش بگم من نمیتونم بچه هامو با اسمهایی بجز نورا و مهدیار تصور کنم

پسندها (4)

نظرات (1)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
11 اردیبهشت 00 1:34
واقعا اسمهای خوبی انتخاب کردبد 
مامان آینده ات
پاسخ
🌷💕
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دلیارم❤ می باشد