وبلاگ دلیارم❤وبلاگ دلیارم❤، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه سن داره
پیوند عشق من و یار دلمپیوند عشق من و یار دلم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

دلیارم❤

الهی که ختم به خیر بشه....

1398/3/3 2:14
200 بازدید
اشتراک گذاری

میخام بنویسم.....از حجم سنگین کلماتی که ذهنم و آشفته کرده.....ولی نمیتونم....نمیدونم چرا این اتفاق افتاد....مطمئن بودم اون ماجرا ادامه پیدا نمیکنه ولی فقط از خدا میخواستم نزاره غرورم بشکنه...‌.گفتم خدایا من دیگه طاقت خورد شدن دوباره رو ندارم، اگه امتحان میخای بگیری سخت نگیر..‌‌.این حجم از شکستن از توانم فراتره..... غیرمنتظره بود، آمادگی شو نداشتم ، حتی فرصت نه آوردن نداشتم.....نمی دونستم خدا چه نسخه ای پیچیده برا این دل شکسته ولی احساس میکردم خدا یهویی جواب همه ی دعاهایی رو که پشت درهای اجابت گیر کرده بودن، یه جا داده......میدونستم ممکنه اتفاق بدتری بیفته ، میدونستم شاید غرورم صدبرابر خورد شه ، شاید صدبرابر بیشتر بشکنم ، ولی هیچی معلوم نبود.....شاید هم اینطور نمیشد ، سپردم به خودش همه چی و.....به خدایی که تنها کسی بود که این اطمینان و بهم داده بود حواسش بهم هست..... ولی میترسم.....میترسم ....میترسم از اینکه این نسخه امتحان جدیدی پیچیده باشه، میترسم درست تو لحظه ای که ، همه اون غرور بر باد رفتمو بهم برگردونده ، درست تو لحظه ای که بیشتر از همیشه عاشق شم ، بدجور زمینم بزنه....‌میدونه با همه حجم سکوت و صبوریم، توانش و ندارم.....دلم آشوبه.....یه آشوب پر از سردرگمی...‌...برام مهم نیست تهش چی میشه....اگه سکوت کردم ، حرف نزدم ، ماجرا رو بهم نریختم،لجبازی نکردم، نه نیاوردم ، فقط از روی ترس بود.....ترس از شکوندن دل، شکوندن غرور، از آهی که پشت سرم باشه و قشنگیای زندگیمو خراب کنه.....میدونستم ریسکش خیلی بالاست که این وسط دلی بشکنه ، آهی از ته دل بیرون بیاد اشکی ریخته بشه....حاضر بودم اون دلی که میشکنه از زخم زبون ها دل من باشه ، اون چشمی که میباره چشم من باشه ، اون قلبی که آشوب میشه قلب من باشه ، ولی آهی پشت سرم نباشه.....خدای مهربون....مهم نیست تهش چی میشه ، این نوشته ها تجربه میشه یا خاطره....مهم اینه تو بهترین ها رو برای بنده ای که با تمام وجود ، با دونه دونه ی سلولهاش، صدات زده میخای.....قسمت میدم به همه ی اشفع لنا های دم اذون صبح،‌ نزار این وسط دلی بشکنه ، نزار چشمی گریون شه ، نزار زبونی به نیش و کنایه باز شه ، نزار آهی از دلی بیرون بیاد....همه چیز و خودت ختم بخیر کن....خیر و صلاحی که تو بهتر از هرکسی میدونی ، ولی منو با پس گرفتن غروری که بهم برگردوندی، امتحان نکن.......

پسندها (6)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دلیارم❤ می باشد